Fraktförmedling

Vi på Boxday är experter på fraktförmedling!

Vi på Boxday är experter på fraktförmedling. Vi hjälper nya företag varje dag att lösa alla tänkbara fraktfrågor dels i syfte att kostnadsbespara men också nya lösningar för att idéer skall kunna bli till verklighet för våra kunder.

Vi har många bra lösningar men framförallt så kommer vi med våra priser kunna hjälpa dig och ditt företag att spara stora pengar. Tack vare vår storlek i kundantal kan vi skicka många fraktuppdrag i våra system och genom detta förhandla till oss fantastiska priser för dig som kund. Det är helt gratis att vara kund dessutom och du får gratis tillgång till såväl logistiksystem som fantastiska priser. När vi genomför ett fraktförmedlingsuppdrag utgår vi alltid ifrån kundens behov och därefter upphandlar vi tjänsterna från våra samarbetspartners. Vi tar alltid in offerter från Sveriges ledande företag och presenterar en lösning för dig som kund utan att något av de transportföretag som lämnar bud får se vad den andra har lämnat allt för att vår fraktförmedling skall generera ett så bra resultat för dig som kund som möjligt. Vårt nätverk består utav Sveriges absolut största transportörer såsom Posten, Schenker, Bring och DHL men vi samarbetar även med mindre transportörer som kan lösa mer komplicerade och lokala frågor för att kunna erbjuda ett så komplett utbud av produkter som möjligt. 

Ytterligare en fördel att arbeta med oss är som kund kan du arbeta med flertalet olika transportörer som annars alla skulle vilja att du samlade alla affärer under ett tak. Eftersom vi med våra egna system kan hantera flera transportbolag i ett och samma system så löser vi bara där ett stort problem för de flesta av kunder. Detta kan för en icke insatt inte låta som särskilt unikt men faktum är att alla transportföretag har olika prismodeller för olika produkter, att kombinera flera produkter från olika transportföretag gör att din fraktkostnad går ner bara av den anledningen. Lägg sedan på våra fantastiska priser som vi kan erbjuda på grund av våra stora volymer så kommer ditt företag att spara betydande belopp år ut och år in som du är kund hos Boxday. Att bli kund hos Boxday är väldigt enkelt. Efter att ditt företag begärt offert och skrivit ett avtal med oss så tar vi fram ett nytt unikt kundnummer för ert företag. Ni loggar sedan in med detta som vanligt i Unifaun som Boxday samarbetar med och får sedan tillgång till hela paletten av vårt produktutbud och samtliga av våra transportfirmor. Det tar inte mer än 24h från det att du bestämt dig till dess att du är igång och vi gör allt arbete!

Kontakta oss

Har du frågor kring frakupphandling och gruppavtal inom frakt? Tveka då inte att kontakta oss! Om du vill ha en offert kan du gå in på att ansöka om offert så återkopplar vi inom 24 timmar.

E-post: info@boxday.se
Postadress: Innovatech Center, Sturevägen 29, 181 32 Lidingö
Besöksadress: Sturevägen 29, Lidingö